Časté otázky (faq)

Jak dbať o drez / Jak udržovať drez?

 

Každodenná starostlivosť o granitové drezy sa nelíši od starostlivosti od drezov z iných materiálov. Po použití je potrebné drez opláchnuť vodou a vytrieť do sucha. V prípade kontaktu so silne farbiacimi látkami (víno, cvikla atď.) povrch drezu ihneď umyte a opláchnite. Na trhu existuje stále viac a viac špecializovaných prostriedkov určených pre granitové drezy. Dostupné krémy a pasty pomáhajú udržiavať drezy v čistote, zmierňovať poškriabanie a zafarbenie. Už čoskoro Vám Primagran ponúkne krém na čistenie špeciálne pre naše produkty.

 

Aká je odolnosť drezu proti poškriabaniu?

 

Kvalitné materíály, z ktorých sú vyrobené, zaručujú odolnosť proti poškriabaniu, úlomkom alebo zafarbeniu, ktoré môžu vzniknúť v priebehu každodenných činností v kuchyni.

 

Sú ponúkané drezy dovážané z Číny?

 

Všetky naše drezy sú poľskými produktami, vytvorené pomocou vysoko kvalitných surovín, čo zaručuje odolnosť a elegantný vzhľad.

Aké príslušenstvo môžeme dodať ku granitovému drezu?

 

 

Ku kuchynskému drezu, môžete nainštalovať celú radu zariadenia, ktoré Vám pomôžu v každodennej práci v kuchyni:

 

  • automatický uzáver - v našej ponuke
  • dávkovač
  • krájacia doska
  • odkvapkávač
  • miska / cedník
  • špeciálne strúhadlá

 

 

Čo je automatický sifón?

 

Automatický sifon - sifon s automatickým uzáverom. Má tlačidlo namontované v dreze na otvárenie / zatváranie výstupného otvoru. Pri tomto prevedení si neni nutné namočiť ruky, pokiaľ chcete zavrieť odtok. Ponúkané sifóny sú vyrobené z vysoko kvalitných materiálov, ktoré zaručujú bezproblémové používanie.

 

Je možné k automatickému sifónu pripojiť umývačku riadu?

 

Všetky naše sifóny majú možnosť pripojiť externé zariadenie, ako je umývačka riadu alebo práčka. Sifóny majú bočné pripojenie, ktoré Vám umožní ľahké a spoľahlivé zariadenie.

 

Je možné kúpiť drez bez otvoru na batériu?

 

Otvory v ponúkaných drezoch sú od výroby v každom dreze. Pre tých z Vás, ktorý nepotrebujú otvor na inštaláciu batérie, ponúkame elegantnú chrómovú krytku (záslepku).

 

Môžem si objednať dodatočný otvor v dreze?

 

Na požiadanie môžeme urobiť ďalší otvor vo väčšine dostupných modelov drezov. Pre objednanie takého drezu sa telefonicky obráťte na našeho konzultanta +421 233 070 486 pre určenie presného umiestnenia nového otvoru. Naši doradci Vám pomôžu určiť optimálne riešenie. DODATOČNÉ OTVORY ROBÍME ZDARMA.

 

Naozaj vydrží drez 35 rokov?

 

Základom poskytovanej záruky je naša istota, že Vám ponúkame tovar najvyššej kvality. Regenerácia ponúkaných drezov je veľmi jednoduchá - v 99% prípadoch stačí len špeciálne mliečko na čistenie granitových drezov.

 

Sú predávané drezy bezpečné?

 

Naše výrobky sú v súlade s poľskou normou PN-EN 13310:2005. Okrem toho naše produkty boli starostlivo testované a certifikované Národným ústavom hygieny. To znamená, že Vám zaručujeme dokonale bezpečné produkty.

 

Je možné inštalovať drezy do rohových skriniek?

 

Naše drezy môžete inštalovať do jednoduchých aj do rohových skriniek - jediným kritériom je miesto, ktoré máte k dispozícii. Aby sa uľahčilo vytvorenie rozmerov pre montáž, špeciálne pre Vás pri každej ponuke dodáme presné technické výkresy s potrebnými špecifikáciami.

 

Akým spôsobom sa inštalujú drezy Primagran?

 

Montáž našich drezov je veľmi jednoduchá. Drezy Primagran sú vložené do pracovnej dosky.To znamená, že sa montujú v diere v pracovnej doske, ktorá sa vyreže podľa obrysu drezu. Na brehu je potreba naniesť silikón a potom pritlačiť drez k pracovnej doske.Nadbytočný silikón vystačí utrieť mokrou handričkou. Do drezu už stačí len nainštalovať sifón a batériu. Populárnosť tohto typu drezu je do určitej miery kvôli jednoduchosti inštalácie a vysokého komfortu pri udržiavaní čistoty v kuchyni. Veľkou výhodou je takže široký výber liniek. Drezy Primagran sa vďaka starostlivému dizajnu vynímajú dokonca aj v lacných kuchynských linkách.

 

Jak nainštalovať sifón?

 

Pre inštaláciu sifónu je v každej zásielke podrobný návod. Ponúkame Vám vysoko kvalitné francúzske a talianske sifóny. V priebehu inštalácie stačí pamätať o použití pribalených tesnení a pritiahnutí všetkých spojov.

 

Môže sa drez používať na ľavú a pravú stranu?

 

Všetky ponúkané drezy Primagran je možné namontovať aj na pravú aj ľavú stranu. Vyvŕtané otvory umožňujú montáž batérie na každú stranu. Na nepoužité otvory prikladáme chrómovú záslepku, s ktorou bude Váš drez pôsobiť elegantnejšie.

 

Môže sa zakúpený drez vrátiť?

 

Môžete drez vrátiť do 30 dní od jeho obdržania, a to bez udania dôvodu. Vrátenie objednaného tovaru prebieha na úkor zákazníka. Podrobné informácie nájdete na stránke s predpismi (nasmerovanie na stránku s predpismi). Pracovné hodiny. Obchod Primagran je otvorený od pondelku do piatku od 8-18 hod. Objednávky môžete skladať prostredníctvom internetu sedem dní v týždni, 24 hodín denne. Pre Vaše pohodlie sme vytvorili chat, jeho prostredníctvom môžete kontaktovať konzultanta v našom obchode. Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať. Budeme reagovať na všetky dotazy.

 

Je možné objednávať telefonicky alebo v sídle firmy?

 

Objednávky sú prijímané len v elektronickej podobe, po vyplnení a odoslaní formulára. Tak môžeme zaručiť, že Vaša transakcia bude bezpečná a rýchla. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom objednávky nás kontaktujte telefonicky alebo mailom.

 

Čo sa stane v prípade predĺženého času realizácie objednávky?

 

Existujú situácie, kedy je doba trvania realizácie objednávky predĺžená z dôvodov mimo našu kontrolu. V takýchto prípadoch sa snažíme určiť približný dátum dodania. Vždy sa snažíme, aby Váš drez bol u Vás načas.

 

Je možné poslať drez do zahraničia?

 

Nerealizujeme zahraničné zásielky. Dodávky realizujeme po celej zemi prostredníctvom kuriérskej spoločnosti.

 

Čo robiť v prípade poškodenia drezu?

 

Ak ste zistili, že drez je poškodený, alebo iné nezrovnalosti tovaru o objednaným tovarom, nezabudnite podpísať s kuriérom správu o poškodení. Na vnútornej strane obalu je informácia so žiadosťou o kontrolu stavu zásielky v prítomnosti kuriéra. V prípade pochybností sa obráťte na predajňu. Pokiaľ je drez dodaný mimo otváraciu dobu obchodu, napíšte nám mail s detailnými informáciami o poškodení. Vynaložíme všetko úsilie, aby bol objednaný tovar dodaný v bezchybnom stave. Posielame tovar len tými najlepšími kuriérskymi spoločnosťami, drezy sú starostlivo zabezpečené a balenie dôkladne označené. Všetky sťažnosti sú riešené ako prioritné.

 

Môžete skontrolovať obsah zásielky pred zaplatením?

 

V souladu s postupy dopravních společností zasílku lze otevřít pouze po zaplacení kurýrovi. V případě jakéhokoli poškození, po otevření obalu, prosíme, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a pošlete fotografie z poškozenín. Všechny stížnosti považujeme za prioritu.

 

Čo sa stane, keď ma kuriér nezastihne doma?

 

V tomto prípade je kuriér povinný nechať informáciu o balíku alebo zavolať a dohodnúť sa na novom dátume doručenia. Opakované doručenie sa obvykle koná v ďaľší pracovný deň. Vždy sa snažíme, aby sa naše produkty k Vám dostali čo najrýchlejšie.

 

Je možné zadať adresu doručenia do práce?

 

Áno, samozrejme. Ako miesto dodania je potrebné zadať to miesto, v ktorom očakávate že budete v nasledujúci pracovný deň od 10 do 17. To umožní rýchlu dodávku zakúpeného drezu v prvom termíne doručenia. Naše zásielky sú doručované v pracovné dni, takže sa nemusíte obávať, že kuriér príde do práce cez víkend.

 

V ktorých hodinách sú dodávky realizované?

 

Obyčajne sú dodávky doručované v pracovné dni v hodinách 10-17. Vo výnimočných prípadoch môže byť zásielka dodaná v neskorších hodinách. Kuriér sa Vám ozve telefonicky pre potvrdenie v dniu doručenia zásielky.

 

Je možné dohodnúť sa na hodine dodávky?

 

Nemáme žiadny vplyv na hodinu dodávky drezu. Kuriér dodáva zásielky podľa dodacej trasy v daný deň. Môžete kontaktovať zákaznícku linku alebo prepravnú spoločnosť. Pomocou čísla objednávky môžete získať telefónné číslo na kuriéra, ktorý Vám dodáva drez. Aby ste mohli sledovať Váš balík, vždy Vám zašleme číslo zásielky.